Агенција за имовину општине Аранђеловац основана је као непрофитна организација ради старања о имовини у државној својини на којој право коришћења има општина Аранђеловац …
Сектор за евиденцију обавља послове који се односе на вођење јединствене евиденције непокретности (по кориснику, врсти и вредности), збирне евиденције покретних ствари (по кориснику, врсти и вредности) и израду и разраду пројеката информационог система и аутоматске обраде података као и организација и вршење аутоматске обраде података и прикупљање и сређивање података неопходних за ажурно вођење евиденције; вођење прописаних евиденција и издавање уверења из тих евиденција, припрему планова и програма развоја система из делокруга рада Агенције; укњижбу општинске својине на непокретности у одговарајућу јавну књигу о евиденцији непокретности и правима на њима; прикупљање и сређивање одређених података завршење појединихин формационо-документационих послова као и обављање техничких операција у вези са тим, и друге послове из делокруга Сектора.
У Сектору за евиденцију образују се следеће уже унутрашње јединице:
1) Одељење за припрему података и послове укњижбе,
2) Одељење за евидентирање средстава у општинској својини и аутоматску обраду података.
Одељење за припрему података и послове укњижбе обавља послове који се односе на: прикупљање, попис и обраду података о свим непокретностима, прибављање исправа и осталих доказа о праву коришћења и праву својине; попис средстава у општинској својини која су на коришћењу код правних и физичких лица; попуњавање прописаних образаца и њихово благовремено достављање; припрему планова и програма развоја система из делокруга рада Агенције; прикупљање и сређивање одређених података и селекција документационог материјала; укњижбу општинске своји не нанепокретности у одговарајућу јавну књигу о евиденцији непокретности и правима на њима; прикупљање и сређивање одређених података везаних за укњижбу; обезбеђивање документационе основе за израду анализа, елабората, извештаја; прикупљање, контролу и сређивање података за вршење појединих информационо-документационих послова, као и друге послове из делокруга Одељења.
Одељење за евидентирање средстава у општинској својини и аутоматску обраду података обавља послове који се односена: аутоматску обраду података; организацију и вршење аутоматске обраде података и микрофилмовање документације, прикупљање и сређивање одређених података за вршење појединих информационо-документационих послова; вођење књиге евиденције за сваког корисника и вођење досијеа за сваку непокретност; вођење збирне евиденције покретних ствари разврстане по корисницима, врстама и извору финансирања; вођење прописаних евиденција и издавање уверења из тих евиденција; израду и разраду пројеката информационих система и аутоматске обраде података; прикупљање, контролу и ажурирање података за све евиденције средстава у општинској својини које води Агенција; развој апликативне основе за аутоматску обраду података; обраду и чување документационог материјала; информисање и услуживање корисника, као и друге послове из делокруга Одељења.